vineri, 31 august 2007

În exclusivitate pentru siteul Întâlnirea de 21 de ani:Alexandru Popa face dezvăluiri complete:Zoe,un nou fel de a învăţa Fizica.

Zoe
...După ce pe clasele a IX şi a X am făcut, noi, cei de la Chimie industrială ,Fizică cu doamna Schwartz Chiriena,:"Vai ,tu!."Îmi aduc aminte şi acum când învăţând inducţia electromagnetică şi forţa Lorentz profa mişca dute-vino un magnet într-o bobină.Unii elevi râdeau ...Profa s-a oprit schimbată la faţă:"Vai, tu!Numai la prostii vă gândiţi!",după asta,când am trecut în a XI a am trecut la profa colegilor de la Electrotehnică ,cealaltă 1/2 din clasa bilingvă,am trecut la Zoe.
Zoe,pe jumătate ofiţer, pe jumătate profesoară.
Erai citit din catalog şi scos la tablă.Erau scoşi 3 odată.Unul lângă altul aliniaţi la tablă.Care termina primul de scris pe tablă formulele şi desenele necesare raporta.Gata!Şi primea permisiunea de a răspunde primul.Ceilalţi doi aşteptau în poziţie de drepţi.(Sau pe loc repaus)
După ce termina cu întrebările din lecţia de zi,urma recapitularea.Un subiect din urmă.Dacă totul era OK, atunci după asta, elevul primea nota,făcea stânga împrejur şi se îndrepta regulamentar spre locul lui din bancă.Urmau ceilaţi doi.


Un comentariu:

didiforever spunea...

Doamna Chiriena mi-a fost si mie profesoara, mi-a fost draga. Pe dra Zoe nu am prins-o la clasa