joi, 30 august 2007

Senzaţional!După 21 de ani de tăcere Alexandru Popa este decis să vorbească! :Am fost coleg de bancă 4 ani cu Bărbatul cu Ochelari!

...Aveam 14 ani când l-am cunoscut.Era mic şi bondoc.Cu ochelari.Doru.Ne-am pus în aceeaşi bancă şi aşa am rămas până la sfârşit.Adică până la ultimul clopoţel.Târziu,în treapta a doua, profesorul de filosofie Bereczki care îşi sugea o măsea când savura câte un moment la clasă,a atras asupra lui porecla de Bărbat cu Ochelari.La o lecţie proful a ţintit asupra lui Doru Miclea şi a spus:"Spune tu,Bărbate cu Ochelari!"Pentru mine şi poate şi pentru alţii a rămas de atunci Bărbatul...
A fost frumos.Au fost poate cei mai frumoşi ani ai trecerii de la copilărie la maturitate.Liceul Unirea.Eu cu Dodo nu am fost la Tigers adică la grupul de băieţi :Tătar Valentin,Cosmeanu Marius,Tuzson Tiberiu,Coman Gheorghe,Porime Lucian,Biro Zoltan...Ăştia erau mai moţaţi...Tătar îmi aprecia lucrările mele de desen sau literatură...Pe-a XII-a era să fiu denunţat la Securitate pentru Gazeta de Perete...
Kiss Csaba a devenit pentru noi un erou de legendă.Am fost coleg cu el pe a IX şi a X ,a fost tăiat din Chimie şi Română şi poate şi altele şi a plecat în treapta a II-a la MIU ( Măgari Instruiţi Uşor).A lipsit pentru că l-a faultat Luci.Extemporalele lui şi a lui Kimpean Edit erau nişte lucrări care rămâneau puncte de referinţă pentru posteritate.Ţineam un carneţel în care notam perlele spuse la clasă.Csibi era un Super Star.Avea şi un frate geamăn Zsolt.Multă fericire şi noroc Kiss Csaba oriunde te-ai afla!
Şi mie şi lui Doru ne plăceau fetele.Ne plac şi acuma.Amândoi mai primim cereri în căsătorie.
Tovarăşa dirigintă Ignat Violeta ne-a spus mie şi la Doru pe a IX-a Pat şi Pataşon, că eu eram inalt şi Doru mic şi bondoc...Dar noi nu ştiam cine erau aceia...Poveşti din alte vremuri când diriginta era fată...Nu s-a prins de noi iar in treapta a II-a Doru a crescut ca iarba după ploaie.Acum e mai înalt cu puţin decât mine.
Doru Miclea;un Bărbat de nădejde.Amândoi eram fascinaţi de chimie,eu mai ales de cea organică iar de Tehnologia Chimică predată de inginera Bidiga Rita amândoi.
Era deştept.Este deştept şi acuma.
(VA URMA)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ne poti spune cateva perle !